OSMANİYE BELEDİYESİ ÇAĞRI MERKEZİ 51 BİN 833 TALEBE YANIT VERDİ

0
341

OSMANİYE Belediyesi bünyesinde kısa bir süre önce kurulan Mobil Halkla İlişkiler ekibi, 3 ayda 2 bin 580 vatandaş ile birebir görüşme sağlayıp beklenti ve taleplerini dinledi. Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü Çağrı Merkezi ise 2023 yılı içerisinde 51 bin 833 aramayı cevaplandırarak öneri ve taleplerin hızlı bir şekilde yerine getirilmesini sağladı.

Osmaniye Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne bağlı Çağrı Merkezi birimi belediye ile vatandaş arasında köprü olmayı sürdürüyor. Mesai mefhumu gözetmeksizin vatandaşların istek, öneri ve taleplerinin 7 gün 24 saat esaslı olarak kayıt altına alındığı Çağrı Merkezi’nde belediye ile vatandaşlar arasında sorunların çözüme kavuşturulması sağlanıyor.

Bu çerçevede 2023 yılı içerisinde 51 bin 833 aramayı karşılayan Çağrı Merkezi, iletilen talepleri konusuna göre Akıllı Kent Otomasyon Sistemi (AKOS) üzerinden online olarak belediyenin ilgili müdürlüğüne yönlendiriyor. Böylelikle Çağrı Merkezi’ne iletilen istek, öneri ve talepler hızlı bir şekilde yerine getirilmesi sağlanıyor.

Belediye Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde projelendirilen “Mobil Halkla İlişkiler” birimi de, yapılan planlamalar çerçevesinde daha önceden belirlenen mahalle, cadde ve sokaklarda, birebir iletişime geçtiği vatandaşların belediyeden beklenti ve taleplerini yerinde dinliyor.

Kasım, aralık ve ocak aylarında 2 bin 580 vatandaş ile birebir görüşme sağlayan ekipler, beklenti ve talepleri yerinde dinledi. Ayrıca yapılan görüşmelerde vatandaşların bilgi sahibi olması amacıyla belediye tarafından yapılan çalışmalar, projeler ve etkinlikler hakkında da vatandaşlara bilgiler verildi. (DHA)