ALO 444 2 897 HATTI HİZMETE GİRDİ
Kadirli Belediyesi Akıllı Kentler Otomasyon Sistemi uygulaması ile vatandaşın işini kolaylaştıran sisteme geçiş yaptı.
Kadirli Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü Alo 444 2 897 numaralı ücretsiz hat ile “ Vatandaş Başkan” ve “Hızlı Çözüm Noktası” oluşturdu.
Kadirli Belediye Başkanı Dr. Ömer Tarhan Vatandaş odaklı belediye yönetimi ile verdiği önemi yapmış olduğu hizmetlerle devam ettiriyor.
Kadirli Belediyesi tarafından vatandaşın Belediyeye gelmeden birçok işlemi e belediye sistemi ile çözüme kavuşuyor. Bunun yanında Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından uygulanmaya başlayan ve direk ücretsiz olarak hizmete giren 444 2 897 hat ile vatandaş Halkla İlişkiler Müdürlüğüne istek şikâyet ve önerilerini soruyor sistem dâhilinde vatandaşın talepleri not alınıyor ve ne işleminin talebinin ne durumda olduğu çözülüp çözülemediği Belediye yetkilileri tarafından tekrar vatandaşa dönülüyor. Vatandaşlarımız
Ayrıca Belediyemize gelen yaşlı ve özürlü vatandaşlarımızın tüm işlemleri Halkla İlişkiler Müdürlüğü personelleri tarafından çözülürken vatandaşa da kolonya çay ve çikolata ikramı yapılıyor.
Kadirli Belediyesinde bu sistem sayesinde vatandaş odaklı belediyecilik sistemine de geçiş yapılmış oldu.